17 Mayıs 2012 Perşembe

Organ Başığı


Dün gazete okurken bir habere rastladım.Psikolojik buhrana giren 25 yaşında genç bir erkek çocuğu canına kastederek ölmüş.Allah rahmet eylesin.Asıl konu şunu ailesinin isteği üzerine çocuğun organları bağışlanmış..laparoskopi firmaları

Şimdi haberde şöyle diyor çocuğun karaciğeri,böbrek,kalp ve yüzünü başkasına nakil edeceklermiş hatta etmişler bir adama yüzünü nakil etmişler..Ama inanırmısınız ben gazetede ki haberi okumadan önce  adamın kendi hali zannettim o yüzünü görünce..Ya bilmiyorum ben kendi adıma gerçekten bu olayı benimseyemiyorum ve aslında onaylamıyorum.Tamam bir iyilik yapılmak isteniyor ama en önemlisi de dinimizde de bu olay caiz değil aslında..Araştırın bulursunuz.2.el laparoskopi ürünleri

Bunlar benim kendi düşüncelerim.Herkesin yaptıklarına saygı duyarım.Fakat bence bu konular yapılmadan önce iyice bir araştırılıp doğrumu yapılıyor yanlış mı yapılıyor öğrenmek lazım.Geri dönüşü olmayan hatalar yapmamak lazım diye düşünüyorum.laparoskopi 2.el cihaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder